Гурток
"Юні художники"
Керівник гуртка
Садварій Марія Іванівна
____________________________________________________________________________________________________________________
МЕТА роботи гуртка:
Формування в учнів особистісно-ціннісного ставлення до мистецтва, інтересу до народної декоративно-ужиткової творчості, розвиток художніх здібностей, смаків, образного мислення, стимулювання творчого потенціалу, виховання потреби в особистісній творчій самореалізації.
ЗАВДАННЯ роботи гуртка:
-
Засвоєння знань про особливості художньо-образного мистецтва;
-
Оволодіння елементарними художніми вміннями та навичками практичної діяльності:
-
Набуття власного початкового практичного досвіду в процесі створення художніх образів;
-
Виховання в учнів розуміння зв'язків мистецтва з природним і культурним середовищем, потреб у художньо-творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні;
-
Збагачення емоційно-почуттєвої сфери;
-
Стимулювання бажання дітей вчитися творчо;
-
Пробудження бажання виражати своє ставлення до світу засобами мистецтва в творчій діяльності.
-
Розвиток творчого мислення дітей.
Запропонована програма поєднує різні види образотворчої мистецької діяльності, надає більш широкі можливості для всебічного розвитку особистості, поширення знань учнів про навколишній світ, удосконалення навичок роботи з різними матеріалами, розвитку здатності розуміти і бачити прекрасне навколо себе, збудження бажання творити прекрасне своїми руками, виховання національної гідності.
Дитяче дозвілля – це своєрідний потенціал суспільства завтрашнього дня, тому що саме від того, як людина навчиться організовувати своє дозвілля в дитячі роки, залежить наповненість всього її подальшого життя. Відомо, що найяскравіше залишає в нашій пам'яті незабутні сліди. Часто виникає бажання зафіксувати свої спостереження, враження, хвилювання, щоб зберегти їх. Малювати і виготовляти художні вироби можуть не тільки обдаровані діти, а й всі, хто дуже цього хоче. Головне – не боятися труднощів.
В результаті учні повинні знати:
- особливості мови живопису, графіки, скульптури;
- основні жанри образотворчого мистецтва;
- найвідоміші музеї своєї країни і світу, а також місцевий історико-краєзнавчий музей;
- видатні твори вітчизняного образотворчого мистецтва.
Діти повинні вміти:
- працювати з натури в графіці та живопису над натюрмортом і портретом;
- вибрати найбільш відповідний формат аркуша для створення робіт;
- домагатися тональних і колірних градацій при передачі обсягу;
- передавати просторові плани в живописі і графіку з застосуванням знань лінійної та повітряної перспективи; в малюнку з натури передавати єдину точку зору на групу предметів;
- користуватися різними графічними техніками;
- оформлювати виставки робіт свого класу у шкільних інтер'єрах.
Гурток з образотворчого мистецтва - це особливе середовище, що сприяє розвитку емоційно-чуттєвого світу дитини, де він відчуває себе захищеним та вільним у своїх судженнях. Процес пізнання відбувається за допомогою власної творчості, вивчення мистецької спадщини та видатних творів сучасного мистецтва.