Гурток 
"Юні художники"
____________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________
 
 
 
Керівник гуртка
Садварій Марія Іванівна

____________________________________________________________________________________________________________________

МЕТА роботи гуртка:

Формування в учнів особистісно-ціннісного ставлення до мистецтва, інтересу до народної декоративно-ужиткової творчості, розвиток художніх здібностей, смаків, образного мислення, стимулювання творчого потенціалу, виховання потреби в особистісній творчій самореалізації.

ЗАВДАННЯ роботи гуртка:

  • Засвоєння знань про особливості художньо-образного мистецтва;

  • Оволодіння елементарними художніми вміннями та навичками практичної діяльності:

  • Набуття власного початкового практичного досвіду в процесі створення художніх образів;

  • Виховання в учнів розуміння зв'язків мистецтва з природним і культурним середовищем, потреб у художньо-творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні;

  • Збагачення емоційно-почуттєвої сфери;

  • Стимулювання бажання дітей вчитися творчо;

  • Пробудження бажання виражати своє ставлення до світу засобами мистецтва в творчій діяльності.

  • Розвиток творчого мислення дітей.

    Запропонована програма поєднує різні види образотворчої мистецької діяльності, надає більш широкі можливості для всебічного розвитку особистості, поширення знань учнів про навколишній світ, удосконалення навичок роботи з різними матеріалами, розвитку здатності розуміти і бачити прекрасне навколо себе, збудження бажання творити прекрасне своїми руками, виховання національної гідності.
    Дитяче дозвілля – це своєрідний потенціал суспільства завтрашнього дня, тому що саме від того, як людина навчиться організовувати своє дозвілля в дитячі роки, залежить наповненість всього її подальшого життя. Відомо, що найяскравіше залишає в нашій пам'яті незабутні сліди. Часто виникає бажання зафіксувати свої спостереження, враження, хвилювання, щоб зберегти їх. Малювати і виготовляти художні вироби можуть не тільки обдаровані діти, а й всі, хто дуже цього хоче. Головне – не боятися труднощів.

В результаті учні повинні знати:

  • особливості мови живопису, графіки, скульптури;
  • основні жанри образотворчого мистецтва;
  • найвідоміші музеї своєї країни і світу, а також місцевий історико-краєзнавчий музей;
  • видатні твори вітчизняного образотворчого мистецтва.

Діти повинні вміти:

  • працювати з натури в графіці та живопису над натюрмортом і портретом;
  • вибрати найбільш відповідний формат аркуша для створення робіт;
  • домагатися тональних і колірних градацій при передачі обсягу;
  • передавати просторові плани в живописі і графіку з застосуванням знань лінійної та повітряної перспективи; в малюнку з натури передавати єдину точку зору на групу предметів;
  • користуватися різними графічними техніками;
  • оформлювати виставки робіт свого класу у шкільних інтер'єрах.

Гурток з образотворчого мистецтва - це особливе середовище, що сприяє розвитку емоційно-чуттєвого світу дитини, де він відчуває себе захищеним та вільним у своїх судженнях. Процес пізнання відбувається за допомогою власної творчості, вивчення мистецької спадщини та видатних творів сучасного мистецтва.