План роботи методичного об`єднання
вчителів початкових класів
на 2021-2022 навчальний рік
_________________________________________________________________________________________
Голова МО
Хрипта Світлана Михайлівна
_________________________________________________________________________________________
Засідання 1 /серпень/
Тема: Організаційне засідання ШМО вчителів початкових класів. Планування роботи на 2021-2022 н.р.
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1 |
Аналіз роботи МО вчителів початкових класів за минулий навчальний рік. |
Звіт |
Керівник МО |
|
2 |
Коригування та затвердження плану роботи МО вчителів початкових класів на 2021-2022 навчальний рік. |
Доповідь |
Керівник МО, члени МО |
|
3 |
Обговорення методичних рекомендацій “Особливості освітнього процесу у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2021 - 2022 н.р.” Календарне планування в початкових класах. |
Обговорення за круглим столом |
Члени МО |
|
4 |
Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України щодо організації навчально – виховного процесу, ведення класної документації. |
Обговорення за круглим столом |
Керівник МО |
|
5 |
Аналіз навчальних програм, підручників,зошитів, посібників для початкової школи. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку |
Експрес-огляд |
Керівник МО |
|
6 |
Організація самоосвіти вчителів, затвердження науково-методичних проблем |
Обговорення |
Керівник МО, члени МО |
|
7 |
Як створити безпечні умови у школі й підготувати навчальний рік до можливих змін епідемічної ситуації – рекомендації МОН |
Аналіз конкретних ситуацій |
Члени МО |
|
8 |
Огляд новинок педагогічної літератури та фахових видань |
Педагогічна виставка |
Керівник МО |
|
Засідання 2 /жовтень/
Тема: Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1.
|
Новітні підходи в навчанні наймолодших здобувачів освіти |
Педагогічна скарбничка |
Керівник МО |
|
2.
|
Застосування новітніх підходів при організації навчальної діяльності шестирічних першокласників |
Обговорення за круглим столом
|
Члени МО |
|
3.
|
Обмін досвідом “НУШ. Перші сходинки разом з учнями 3 класів”. Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів НУШ |
Експрес огляд
|
Керівник МО
|
|
4. |
Майстер-клас “Ранкові зустрічі” |
Коло ідей |
Учителі 1-4 класів |
|
5.
|
Методичні перегуки:“Обговорення матеріалів періодичної преси” |
Огляди видань
|
Члени МО |
|
6.
|
Новини з тематики курсів, вебінарів |
Обмін досвідом |
Члени МО |
|
Засідання 3 /грудень/
Тема: Діяльнісний підхід до навчання – запорука успіху НУШ.
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1.
|
Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів у математичній освітній галузі |
Колективний підхід |
Керівник МО
|
|
2.
|
Майстер-клас “Я це роблю так Щоденні 3” |
Аукціон знань
|
Учителі 1-4 класів
|
|
3. |
Обговорення та затвердження тематики проведення Тижня української мови в початкових класах |
Коло ідей
|
Керівник МО, члени МО
|
|
4. |
Обмін досвідом з проходження та тематики вебінарів і курсів |
Бесіда-інтерв’ю
|
Члени МО
|
|
5. |
“Ігрова діяльність учнів під час ГПД як засіб активізації навчальної діяльності під час самопідготовки ” |
Захист знахідок |
Вихователь ГПД
|
|
6. |
Експрес-огляд “Радимо прочитати”. |
Захист знахідок |
Члени МО
|
|
Засідання 4/ лютий /
Тема: Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Сучасний урок – виклик сьогодення |
Обмін досвідом |
КК 2 класу |
|
2. |
Цікавинки з методичної скарбівниці |
Обговорення |
Члени МО |
|
3. |
Особливості та вимоги щодо проведення Державної підсумкової атестації в 4 класі |
Круглий стіл |
Заступник з НВР |
|
4. |
Нестандартні форми навчання Нової української школи |
Досвід роботи |
КК 4 класу |
|
Засідання 5 /квітень/
Тема: Формування компетентностей учнів на уроках математики в початкових класах
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Тренінг “Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів” |
Тренінг |
Керівник МО
|
|
|
Аукціон методичних ідей. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики: |
Панорама
|
Члени МО |
|
3. |
Практикум “Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO” |
Практикум |
Керівник МО |
|
4. |
Рефлексія “Підсумки проведення Тижня української мови в початкових класах” |
Атака думок
|
Керівник МО, заступник директора з НВР |
|
5. |
Забезпечення рухової активності школяра та попередження втоми |
Експрес-інформація |
члени МО |
|
Засідання 6/червень/
Тема: Підсумки роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2021-2022 навчальний рік
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Підбиття підсумків роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2021-2022 навчальний рік |
Панорама методичних досягнень |
Керівник МО |
|
2. |
Звіт учителів та вихователів ГПД “Мої досягнення та творчі напрацювання” |
Творчий звіт |
Члени МО |
|
3. |
Панорама ідей. Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2022-2023 навчальний рік |
Панорама ідей |
Члени МО |
|
4. |
Про порядок закінчення навчального року |
Методичний брейн-ринг |
Заступник директора з НВР |
|
5. |
Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4-х класів |
Обговорення педагогічних досягнень |
Заступник директора з НВР |
|